ווידאו

5 תרגילים ב-20 דקות: אימון כושר ממוקד גלישה

מאת דרור הרפז אפריל 14, 2016

בכדי לגלוש היטב ולממש את הפוטנציאל המרבי שבגופכם עליכם לשנות הרגלים ולעבור לסדר יום בריא - לשמור על כושר, ולחזק את השרירים. בווידאו הבא הדגמה של 5 תרגילים אשר מיועדים במיקוד רב לגולשים. השתדלו לעקוב ולחקות את הטכניקה במדויק. עדיף לעשות את את התרגילים באופן נכון ואיטי מאשר להפריז במספר המחזורים או במהירות האימון. אם תתאמנו נכון תצברו כוח נוסף על הגלים ותשפרו את יכולות הגלישה.

  1. סקוואטים - 10 מחזורים - שמרו על גו זקוף ומרווח בין רגליכם.
  2. שכיבות סמיכה לגולשים - 8 מחזורים - מרפקים בקו החזה כמו בהנפת הגוף על הגלשן.
  3. כריעות ברך - 8 מחזורים , 4 לכל צד.
  4. ברך-צד. עמידה בתנוחת שכיבת סמיכה והנעת הברך פנימה ולצד הגוף הנגדי.
  5. כריעות צד לחיזוק שרירי הרגלים.
שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
מגזין +

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים