ווידאו

מאמץ מבוקר: תרגילי בטן וגוף תחתון ב-35 דקות פילאטיס

מאת יואב נקש יוני 16, 2016

לכל שיטת אימון טווח תנועה וקצב משלה. אימוני כוח ובניית מסת שריר מחייבת במרבית הפעמים שימוש במשקולות, ביוגה שמים יותר דגש על גמישות והקפאת תנועה, באימוני אירובי וסיבולת לב-ריאה מגבירים את הקצב בתרגילים שורפי קלוריות ובאימון הפילאטיס שמים דגש על תנועה מדודה במינימום מאמץ שמונעת שחיקה או פגיעה גופנית אך עדיין מחזקת את השרירים ושורפת אנרגיה באפקטיביות.

בסרטון הבא מבית היוצר המצויין של Fitness Blender, דניאל מציג סדרת תרגילי פילאטיס המיועדים למתחילים ומתמקדים בשרירי הבטן ופלג גוף תחתון. הדבר הטוב באימון זה הוא שניתן לעשות אותו בכל מקום שבו יש לכם מספיק מרחב לשכיבה ובקצב שלכם. מספר החזרות אינו הדבר החשוב כמו התנועה עצמה. הקפידו לחקות את התרגילים ועל מנח גופכם במדוייק, אל תתאמצו יתר על המידה אם אינכם רגילים לתנועה והשתדלו להפוך את האימון הזה ודומיו לחלק בלתי נפרד מסדר יומכם. בהצלחה!

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש

עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday

מגזין +

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים