ווידאו

לשיפור הכושר והסיבולת: אימון ריצה במים רדודים

מאת יואב נקש מרץ 02, 2016

אתם לא חייבים להתאמן במכון כושר ספוג בריח זיעה, את האימון שלכם אתם יכולים לעשות גם באוויר הצח ובמיוחד בים - המקום הכי טוב בעולם. בחוף ובים אפשר לעסוק במגוון פעילויות ספורטיביות וישנן דרכים רבות גם לאימוני כושר ושיפור סיבולת הלב-ריאה. ריצה על חוף הים היא דרך מעולה אך דרך נוספת היא גם ריצה במים רדודים - את זה אתם לבטח מכירים מהרגעים שבהם נקרע לכם הליש ואתם רודפים אחרי הגלשן - תרגיל ריצה זה מבוסס על אותו הדבר רק עם מחזור אימון אינטנסיבי ובלי הגלשן.

 

A video posted by PRO MOVEMENT (@_promovement) on Jan 24, 2016 at 12:48am PST

אם יצא לכם כבר לרוץ במים רדודים לבטח הבחנתם שמדובר במאמץ לא קטן. ההתנגדות של המים והנפת הרגלים מעל קו המים בכדי להתקדם כמה שיותר מהר, מאיצה את פעימות קצב הלב והנשימה. בכדי לתרגל את הריצה עליכם למצוא מקום עם מים רדודים עד גובה מותן ולמרחק של כ-10-20 מטרים לפחות. התחילו בריצה של כ-20 שניות ולאחר מכן בצעו מנוחה של 20 שניות. חזרו על התרגיל במשך 5-10 דקות וככל שתשתפרו, בצעו את האימון במים עמוקים יותר. בהצלחה!

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש

עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday

מגזין +

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים