ווידאו

הארד Core ב-20 דקות: תרגילי יוגה לחיזוק שרירי הבטן

מאת יואב נקש יוני 19, 2016

תרגילים לחיזוק וחיטוב שרירי הבטן מתבססים בעיקר על כיווצים ובניגוד למה שמרבית האנשים חושבים אין כזה דבר תרגילים לבטן תחתונה או עליונה - תרגילי הכיווץ באשר הם, עובדים על כל אורך שרירי האבדומיניס. לעיתים, בגלל מנח גוף מסויים, נדמה שאנו מאמצים חלק אחד משרירי הבטן יותר מהשני כשלמעשה אנו מאמצים את הכל (כמעט) שווה בשווה. אז למה מנח הגוף משתנה? בעיקר בכדי שלכם לא ישעמם.

בטן חזקה חשובה ליציבה, מחזיקה את כל הקישק'ע שלא יתעגל לכדי כרס ומלבד זה, בטן חטובה עושה טוב למראה ולשיפור הבטחון העצמי. בכדי להתאמן על שרירי הבטן אתם לא חייבים לקרוע את עצמכם כי במסגרת של 20 דקות עם תרגילי יוגה בעצימות נמוכה, השרירים מתכווצים ומתחזקים לא פחות מסדרה של סטים מהירים. אחרי הליכה, לפני ריצה, תרגילי היוגה האלו ישלימו עבורכם את המכסה של האימון היומי. בעדינות, בזהירות, ובעיקר, תהנו!

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש

עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday

ווידאו

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים