ווידאו
ווידאוכושר ובריאות ← הוסיפו כוח לחתירה עם אימון של 30 דקות לשרירי הבטן ופלג גוף עליון

הוסיפו כוח לחתירה עם אימון של 30 דקות לשרירי הבטן ופלג גוף עליון

מאת יואב נקש אוגוסט 04, 2016

תשעים אחוזים מהזמן שלנו על הגלשן מתסכם בחתירה. אנו חותרים כשאנו נכנסים לים, עוברים את השבירה, חותרים לליין-אפ, רודפים אחרי הגיבועים וחותרים בעוצמה כשאנו תופסים את הגלים. בכל פרק זמן זה אנו שוכבים על החזה ומניעים את הזרועות ואת עיקר האיזון שלנו על הגלשן אנו חבים לשרירי הבטן ואת הכוח לשכמות. טכניקה של חתירה היא חשובה אך בכדי שהתחירה תהיה אפקטיבית על רטוב, יש צורך באימון על יבש - לסגל כוח וסיבולת בשרירי הבטן ובפלג גוף עליון.

אם כבר להתאמן אז רק עם קלי מ-Fitness Blender :) במסגרת האימון השבועית שלכם תוסיפו את 28 הדקות הבאות. התרגילים מעולים לשכמות, זרועות, בטן, חזה ואתם לא צריכים ציוד נלווה - האימון מתבסס על כוח ומשקל גוף ומיועד למתחילים (מתקדמים יכולים להוסיף משקולות). וכמו תמיד, אל תתאמצו יתר על המידה, הקפידו על התנועה ולא על המחזורים והכי חשוב... תהנו!

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש

עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday

מגזין +

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים