ווידאו

שפרו את החתירה עם 3 תרגילי מתיחה לזרועות ולחזה

מאת יואב נקש נובמבר 04, 2016

חתירה על הגלשן אינה מתבטאת אך ורק בשרירי זרועות או כתפיים חסונים אלא גם בגמישותם ובמתיחתם לגריפת מים מיטבית. בכדי להפיק את המרב שבחתירה יש צורך בתנועה נכונה וארוכה של הזרועות ובהגדלת קיבולת החמצן לריאות. במיוחד לשם כך ומכיוון שאתם שוכבים על בית החזה ומקשים על הנשימה, עליכם לעשות תרגילים למתיחת הזרועות ופתיחת החזה ובכך תגדילו את הספק הכוח ואספקת החמצן לגופכם.

בקליפ הבא מדריכת הכושר, אליס קארבר, מדגימה שלושה תרגילים למתיחת הזרועות ופתיחתת החזה. אם אינכם גמישים דייכם, הגבילו את תנועתכם מבלי שתפצעו עצמכם. שימו לב להדגמות ובצעו אותם בדיוק מרבי. ניתן לשלב אימון זה במסגרת אימונים קיימת או בטרם כניסתכם לים. תרגול עקבי זה יוכל להגדיל את טווח התנועה ולנצל אנרגיה נוספת הדרושה לכם למיקסום פעולת החתירה.

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש

עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday

ווידאו

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים