3 תרגילי מתיחה בזמן ישיבה על הגלשן

מאת יואב נקש מרץ 27, 2016

חתרתם בחזרה אל הליין-אפ ועכשיו אתם יושבים ומחכים לגל הבא אז אולי במקום לשבת כמו קאוץ' פוטאטוס תעשו כמה תרגילי מתיחה שיכינו אתכם לקראת הסט הבא. את תרגילי המתיחה רצוי לעשות לפני שנכנסים למים אבל גם בעת הישיבה על הגלשן אפשר לשחרר את השרירים ולהקל על מכאובים -זאת בכדי להאריך את השהות בים ולשפר את הביצועים.

אתם לא צריכים להיות יוגים או גמישים כמו גומי. כל שעליכם לעשות זה לשמור על איזון, למצוא את נקודת שיווי המשקל ולעשות כמה תרגילי מתיחה בישיבה. בווידיאו הבא הדגמה לשלושה תרגילים שמיועדים למתיחת שרירי הגב, רגלים וידיים. בהחלט לא משהו מסובך שאפשר גם לתרגל בישיבה על כיסא.

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש

עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday

ווידאו

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים