השמרנים יטענו שמדובר בפיתוח מיותר ושבגלל שאין כל מגע בין הגלשן לים, אין לו כל קשר לגלישה. ישנם כאלו שנוטים לשלול כל דבר חדש בסוג של ריפלקט מותנה אך לאחר זמן מה הם מגלים את יתרונותיו ואף מאמצים אותו לחיקם. טכנולוגית ההידרופויל מתבססת על אותו הקונספט של אופניים חשמליים שעליהם לא צריך לדווש או הוברבורד שמבטל את הצורך בהליכה, אבל בניגוד אליהם, גלישת הידרופויל היא פיתוח פשוט וגאוני שמתבסס על כוח הטבע ותנועת הזרמים.
ברגע שהגולשים ישנו את גישתם, הם יגלו שגלשני הידרופויל אינם מאיימים עליהם בליין אפ ושלמעשה הם מיועדים לגלישה למרחק רב יותר משם. גלשני ההידרופויל אינם זקוקים לשבירת הגלים בכדי להניעם על גבי הים אלא מספיקים להם זרמים וקצת פמפום על גיבועים.
הגולש הכל-יכול קאי לני הוא שגריר מעולה להידרופויל ולאחרונה הוא גמע 50 מייל ימי במסע בין איים בהוואי (מהביג איילנד ועד מאווי). יכולותיו של הגולש באות לידי ביטוי בקריאתו את זרמי הים ובריחוף עם הסנפירית בדאון ווינד רצוף. את השיא המיוחד הוא לא עשה עם סאפ או גלשן ארוך אלא עם שורט בורד בגובה 11'5.
שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש
עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday