ווידאו

איך לא להרגיש 'מפורק': מתיחות יוגה אחרי סשן הגלישה

מאת יואב נקש מרץ 21, 2016

על אף שאנו מחשיבים את הגלישה כ"תרופה" הכי טובה, למעשה מדובר במאמץ גדול מאוד לגוף שלנו. מתנוחת החתירה ועד הערבול תחת שבירת הגל, בזמן הגלישה השרירים והמפרקים נמצאים תחת מכבש עצום של לחצים. אם לא נדע איך לשחרר את השרירים ולהקל על העומס שמופעל על המפרקים, בחלוף הזמן זה יכול לשחוק את הגוף עד כדי פציעה שתדיר רגלינו מהמים. על כן תרופת המנע הטובה ביותר היא 10 דקות של מתיחות יוגה גם לאחר סשן הגלישה.

מתיחות לפני הכניסה למים וביציאה, צריכים להיות חלק משגרת האימון והחימום המחזורי שלכם. בקליפ הבא מוצגים מספר רב של תרגילי מתיחה שמיועדים לכולם (לא רק לגולשים) ושביכולתם להקל על כאבי שרירים ומפרקים בכדי שלא תרגישו "מפורקים".

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש

עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday

מגזין +

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים