ווידאו

להוריד את החורף ב-60 דקות: אימון סיבולת ושרירי בטן

מאת יואב נקש פבואר 26, 2017

החורף מאחורינו והשמש מזמינה אותנו לשים בגד ים, אבל בשביל שנרגיש טוב עם עצמנו עלינו להיראות טוב - וזו עובדה. נתחיל ונאמר שאם אתם לא בכושר אז לא כדאי שתתחילו עם האימון הזה. אם לא עשיתם איזושהי פעילות של סיבולת לב-ריאה או שריר בטן ורק העסקתם את שריר הפה בלעיסה אז מומלץ לחפש סדרת אימונים אחרת קצת פחות אינטנסיבית, להשיל את הקילוגרמים ולהעלות לאט את הקצב.

גולשים רגילים לעבודת סיבולת בים אבל כשתידורת הגלים נמוכה צריך להשלים את המכסה. אימון עקבי של קרדיו ואירובי יכול לשפר באופן משמעותי את הזמן שלכם בים ואת הפקת הביצועים על הגלים. בנוסף לכך, חיזוק שרירי הבטן חשובה מאוד ליציבה וגם להשלמת הביצועים הפרוגרסיבים. אימון זה אינו מיועד רק לגולשים אלא לכל אדם שרוצה לשפר את הויטליות של חייו. אז הצטרפו לקלי המקסימה מ- Fitness Blender לאימון של שעה ותזיעו את החורף החוצה. בהצלחה!

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר הוסף תגובה
יואב נקש

עורך ראשי, כתב-צלם. מייסד האתר "צלם ים". פעיל סביבה וחברה גולש שאוהב את העולם. משפט לחיים: "רוח האדם כרוח הים היא, למרחבים תשאף וגבולותיה אין קץ." ציטוט אהוב מסרט: I am just the Garbage man - Big Wednesday

ווידאו

ינואר 01, 1970

הפיד של צלם ים

יודעים משהו שאנחנו לא?

יש לכם ידיעה מרעישה? אירוע חדשותי מעניין ו/או בלעדי? ראיתם דולפין? תפסתם גל ענק? הייתם עדים למפגע סביבתי? אירוע חברתי? סיפור? קישור? תמונה? סרטון? יש חדש בעולם הים ואנו לא מודעים אליו? שתפו אותנו בכל דבר ונשתף עם העולם.

מלאו את הפרטים בטופס הבא ושלחו אלינו (כוכביות - שדות מילוי חובה)









צור קשר

אתר צלם ים מאמין בקשר אישי וישיר עם כל אדם שבנפשו נושבת רוח ים - נשים וגברים כאחד. אנא מלאו את הטופס הבא במלואו ופרטו את מטרת פנייתכם. צוות צלם ים משקיע תשומת לב רבה לפנייתכם ויעשה את המרב בכדי להשיב לכם בהקדם.




צלם ים